Tuesday 1 July 2014

Ostematrix- Mengatasi sembelit

Selepas bersalin, kebanyakkan ibu-ibu pasti mengalami masalah kesukaran membuang air besar atau dalam bahasa lainya dipanggil SEMBELIT. Jika anda pernah merasai peritnya sembelit, pasti ia membuatkan anda seakan fobia untuk ke tandas lagi…tambahan pula kalau bekas jahitan tu banyak kan…ouchhh..tak tertanggung rasanya azab tu. ibu-ibu sekalian, jangan bimbang jangan khuatir ya…dengan amalkan 4 biji Ostematrix sehari pasti merubah hidup anda. Tiada lagi fobia untuk ke tandas. Kini anda boleh tersenyum lebar..

OSTEMATRIX adalah lebih daripada kalsium. 100% semulajadi dan sangat bagus untuk ibu-ibu yang baru saja lepas bersalin. Selain mengatasi masalah sembelit, ia juga merupakan sumber terbaik untuk gigi dan tulang anda memperolehi kalsium yang secukupnya.

Jika sebelum ini anda sering sengal-sengal badan, kebas-kebas atau ‘cramp’, pengambilan ostematrix secara berterusan mampu mengatasi masalah tersebut juga, Selain itu juga, jika anda ingin milk booster ambilah OSTEMATRIX bersama ESP, in shaa Allah susu anda akan semakin meriah.

Hanani
0125287490


No comments:

Post a Comment